SVK

Databáza obsahuje 401 konštruktérov

prejdi na abecedný zoznam konštruktérov »»

Databáza obsahuje 2040 helikoptér

prejdi na abecedný zoznam helikoptér »»

Letecké testy

Otestujte si svoje znalosti z oblasti letectva, lietania, leteckej meteorológie či leteckej angličtiny. Spravte si online letecké testy na testy.helikoptery.sk:

TOPlist

Heliport.sk » Hafner » Rotabuggy

Hafner Rotabuggy

Konštruktér / Producer: Hafner
Model / Model: Rotabuggy
Rok / Year: 1943

Hafner Rotabuggy

Technické parametre / Technical data Rotabuggy

Rotor / Rotor: priemer rotora: 12,40m
Hmotnosť / Weight: vzletová hmotnosť: 1411kg
Posádka / Crew: počet pilotov a obsluhy: 2

Výkony / Efforts

Rýchlosť / Speed: maximálna rýchlosť: 241km/h

Fotogaléria / Photogallery

Fotky helikoptéry Hafner Rotabuggy a súvisiace, občas aj nesúvisiace fotografie.Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy Hafner Rotabuggy

Databázové informácie

ID helikoptéry je: 924
Posledná aktualizácia: 2008-06-13 10:50:13
Literatúra a ďalšie zdroje: www.aviastar.org, cdn-www.airliners.net, www.prachapter34.com, www.unrealaircraft.com

Príspevky / Comments

Chcete doplniť informácie o tejto helikoptére? Jednoducho pridajte komentár alebo príspevok.

Vasek - 21:43/3.2.2009

Tieto experimenty sa stali základom pre návrh umiestniť rotor aj na niečo väčšie, takže Hafner navrhol stroje Rotabuggy - hybrid vrtuľníka a Jeepu a Rototank - podobne vybavený tank Valentine. Kontrakt na stavbu bol v roku 1942 zadaný firme ML Aviation Company z White Waltham. Pri vývoji Rottabuggy sa konštruktéri zamerali najprv na zhadzovanie Jeepu (Willys Truck 4x4 model MB) z výšky 2,35 metra, aby sa zistilo, aké zaťaženie je schopný bez poškodenia zniesť (11G). Potom mu primontovali dvojlistý rotor s priemerom 12,40 metra a predĺžili zadnú časť. Pri rolovacích skúškach dosiahol rýchlosť cez 105 km/h a 16. novembra 1943 sa prvýkrát dostal do vzduchu na letisku Sherburn-in-Elmet, blízko Leedsu. Vo vzduchu sa stroj choval veľmi nestabilne a pilot musel všetku svoju činnosť orientovať na udržanie smerovej aj stranovej stability. Tieto problémy sa často zľahčovali, avšak relatívny dostatok transportných kapacít v letectve zapríčinil, že ďalší vývoj sa stal nepotrebným.

Nový príspevok

príspevok:


meno:

napíšte číslicu:  tri


© 2008 - 2017 Heliport.sk. | Navštívte tiež Inzerce nemovitostí | Ekonomika | Vrtuľníky | Webdesign