SVK

Heliport.sk » Kamov » Ka-25K

Kamov Ka-25K

Konštruktér / Producer: Kamov
Model / Model: Ka-25K
Krajina pôvodu / Country of origin: Rusko
Rok / Year: 1967

Kamov Ka-25K

Technické parametre / Technical data Ka-25K

Rotor / Rotor: priemer rotora: 15,7m
Motor / Engine: motor: 2 x GTD-3F, turbohriadeľový motor, výkon motora: 662kW
Rozmery / Dimensions: dĺžka trupu: 9,75m
Hmotnosť / Weight: vzletová hmotnosť: 7100kg, prázdna hmotnosť: 4100kg, interné užitočné zaťaženie: 1500kg, externé užitočné zaťaženie: 2000kg
Posádka / Crew: počet pilotov a obsluhy: 1-2

Výkony / Efforts

Rýchlosť / Speed: cestovná rýchlosť: 200km/h, maximálna rýchlosť: 220km/h
Dolet / Range: dolet: 650km
Dostup - strop / Ceiling: servisný dostup: 3500m

Fotogaléria / Photogallery

Fotky helikoptéry Kamov Ka-25K a súvisiace, občas aj nesúvisiace fotografie.

Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K Kamov Ka-25K

Databázové informácie

ID helikoptéry je: 1114
Posledná aktualizácia: 2008-06-16 20:53:45
Literatúra a ďalšie zdroje: www.aviastar.org, www.aviation.ru

Príspevky / Comments

Chcete doplniť informácie o tejto helikoptére? Jednoducho pridajte komentár alebo príspevok.

Vasek - 12:59/31.1.2009

Kamov Ka-25F: Na konci šesťdesiatych rokov analyzovalo velenie vzdušných síl Sovietskeho zväzu VVS SSSR skúsenosti z nasadenia amerických vrtuľníkov vo Vietname. Na základe tejto analýzy zadali dvom sovietskym konštrukčným kanceláriám N. I. Kamova a M. Mila požiadavku na konštrukciu nového bojového vrtuľníka, ktorý by bol zároveň schopný prepraviť komando vyzbrojených vojakov (vzdušný analóg ozbrojeného pechotného vozidla BVP). Aj keď dovtedy Kamov vyrábal len stroje pre námorníctvo, pustil sa do vývoja vrtuľníka pre pozemné jednotky. Ako základ konštrukcie bol zvolený námorný Ka-25, ktorý dostal rovnaké motory GTD-3F a nosný systém s dvoma protibežnými rotormi, umiestnenými nad sebou. Touto úpravou sa zrodil typ Ka-25F. Trup mal byť úplne nový s dvojčlennou posádkou, sediacou vedľa seba, pričom strelec bol umiestnený mierne pred pilotom a ovládal 23 mm kanón v otočnej veži pod prednou časťou. Na vonkajších závesných bodoch mohla byť umiestnená výzbroj s maximálnou hmotnosťou 800 kg a do prepravného priestoru sa zmestilo osem vojakov. Podvozok bol - narozdiel od bežných sovietskych konštrukcií - tvorený dvojicou lyží.

Nový príspevok

príspevok:


meno:

napíšte číslicu:  šesť


© 2008 - 2017 Heliport.sk