SVK

Heliport.sk » Kamov Company Russia » Ka-25 Hormone

Kamov Company Russia Ka-25 Hormone

Konštruktér / Producer: Kamov Company Russia
Model / Model: Ka-25 Hormone
Krajina pôvodu / Country of origin: Rusko

Kamov Company Russia Ka-25 Hormone

Fotogaléria / Photogallery

Fotky helikoptéry Kamov Company Russia Ka-25 Hormone a súvisiace, občas aj nesúvisiace fotografie.

Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone Kamov Company Russia Ka-25 Hormone

Databázové informácie

ID helikoptéry je: 1146
Posledná aktualizácia: 2008-07-29 21:06:39
Literatúra a ďalšie zdroje: www.helis.com, www.vrtulnik.cz, Křídla vlasti 6, 9/62, Letectví + kosmonautika 24/67, 22/72, 19, 24/73, 5/74, 24/86, 14/97, 4/99, images.ea.com, lh3.ggpht.com, lh4.ggpht.com, Wikipedia.org, www.aeronautics.ru, www.aviation.ru, www.fas.org, www.globalaircraft.org, www.militaryfactory.com, www.richard-seaman.com

Príspevky / Comments

Chcete doplniť informácie o tejto helikoptére? Jednoducho pridajte komentár alebo príspevok.

Vasek - 12:58/31.1.2009

Kamov Ka-25F: Na konci šesťdesiatych rokov analyzovalo velenie vzdušných síl Sovietskeho zväzu VVS SSSR skúsenosti z nasadenia amerických vrtuľníkov vo Vietname. Na základe tejto analýzy zadali dvom sovietskym konštrukčným kanceláriám N. I. Kamova a M. Mila požiadavku na konštrukciu nového bojového vrtuľníka, ktorý by bol zároveň schopný prepraviť komando vyzbrojených vojakov (vzdušný analóg ozbrojeného pechotného vozidla BVP). Aj keď dovtedy Kamov vyrábal len stroje pre námorníctvo, pustil sa do vývoja vrtuľníka pre pozemné jednotky. Ako základ konštrukcie bol zvolený námorný Ka-25, ktorý dostal rovnaké motory GTD-3F a nosný systém s dvoma protibežnými rotormi, umiestnenými nad sebou. Touto úpravou sa zrodil typ Ka-25F. Trup mal byť úplne nový s dvojčlennou posádkou, sediacou vedľa seba, pričom strelec bol umiestnený mierne pred pilotom a ovládal 23 mm kanón v otočnej veži pod prednou časťou. Na vonkajších závesných bodoch mohla byť umiestnená výzbroj s maximálnou hmotnosťou 800 kg a do prepravného priestoru sa zmestilo osem vojakov. Podvozok bol - narozdiel od bežných sovietskych konštrukcií - tvorený dvojicou lyží.

Nový príspevok

príspevok:


meno:

napíšte číslicu:  sedem


© 2008 - 2017 Heliport.sk