SVK

Heliport.sk » Kamov Company Russia » Ka-26 Hoodlum

Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum

Konštruktér / Producer: Kamov Company Russia
Model / Model: Ka-26 Hoodlum
Krajina pôvodu / Country of origin: Rusko

Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum

Fotogaléria / Photogallery

Fotky helikoptéry Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum a súvisiace, občas aj nesúvisiace fotografie.

Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum Kamov Company Russia Ka-26 Hoodlum

Databázové informácie

ID helikoptéry je: 1152
Posledná aktualizácia: 2008-09-01 12:44:36
Literatúra a ďalšie zdroje: www.helis.com, www.vrtulnik.cz, Letectví + kosmonautika 8/67, 18/73, 5/74, 26/81, 10/97, aircraftwalkaround.hobbyvista.com, Wikipedia.org, www.aviation.ru, www.ctrl-c.liu.se, www.fspilotshop.com, www.helicoptermuseum.co.uk, www.richard-seaman.com

Príspevky / Comments

Chcete doplniť informácie o tejto helikoptére? Jednoducho pridajte komentár alebo príspevok.

Viktor - 20:55/11.2.2009

Tento viacúčelový vrtulník s dvoma protibežnými rotormi - koncepcia ktorej priekopníkom je dodnes Kamov, prvýkrát vzlietol 18.8.1965 a do sériovej výroby bol zavedený o rok neskôr. Ka-26 je vrtuľník kontajnerového typu s variabilným použitím. Napríklad v poľnohospodárstve podvesenín nádrže so zariadením mohol vykonávať postreky, ako aj aplikáciu sypkých hnojív. Jednoduchou montážou kontajneru alebo plošiny sa z neho stala sanitka, prepravník nákladov alebo montážou kontajneru kabíny pre cestujúcich taxík pre šesť osôb na vzdialenosť až 400 km. Ka-26 bol používaný v civilnom i vo vojenskom letectve, hlavne v ZSSR, v NDR, v Bulharsku, Maďarsku, Rumunsku, Benine, na Srí Lanke, používala ho aj Litovská polícia. Uvažovalo sa aj o jeho zavedení pre letecké práce v ČSSR, ale nakoniec dostali prednosť klasické lietadlá. Pre jeho dobré letové vlastnosti bol veľmi obľúbený medzi pilotmi. Jediným nedostatkom bol malý výkon motorov, čo bolo riešené jeho ďalším vývojom a montážou turbínových motorov (verzie Ka-126 a Ka-226).

Viktor - 20:56/11.2.2009

Základné údaje Ka-26: Posádka.....1 / 2 (podľa činnosti) Počet cestujúcich.....6 (v prípade podvesenia kontajnera pre cest.) Dĺžka.....7,75 m Priemer rotorov.....13,00 m Výška.....4,05 m Plocha rotorov.....265,5 m2 Prázdna váha.....1950 kg Užitočné zaťaženie.....900 kg Max.vzletová hmotnosť.....3250 kg Motory.....2 x M 14V-26 239 kw (320 hp) Max.rýclosť.....160 km/hod Dolet.....465 km Dostup.....3000 m Zaťaženie rotoru....12 kg/m2

Nový príspevok

príspevok:


meno:

napíšte číslicu:  jeden


© 2008 - 2017 Heliport.sk