SVK

Heliport.sk » Mil » Mi-8 Hip

Mil Mi-8 Hip

Konštruktér / Producer: Mil
Model / Model: Mi-8 Hip
Krajina pôvodu / Country of origin: Rusko
Rok / Year: 1964

Mil Mi-8 Hip

Technické parametre / Technical data Mi-8 Hip

Rotor / Rotor: priemer hlavného rotora: 21,29m
Motor / Engine: motor: 2 x TV2-117A, turbohriadeľový motor, výkon motora: 1250kW
Rozmery / Dimensions: výška: 4,38m, dĺžka trupu: 18,17m, šírka trupu: 2,5m
Hmotnosť / Weight: vzletová hmotnosť: 12000kg, prázdna hmotnosť: 6625kg, užitočné zaťaženie: 4000kg

Výkony / Efforts

Rýchlosť / Speed: cestovná rýchlosť: 225km/h, maximálna rýchlosť: 250km/h
Dolet / Range: dolet: 425-480km
Dostup - strop / Ceiling: servisný dostup: 4500m

Fotogaléria / Photogallery

Fotky helikoptéry Mil Mi-8 Hip a súvisiace, občas aj nesúvisiace fotografie.

Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip Mil Mi-8 Hip

Databázové informácie

ID helikoptéry je: 1414
Posledná aktualizácia: 2008-12-24 06:16:55
Literatúra a ďalšie zdroje: www.aviastar.org, www.vrtulnik.cz, www.aviastar.org, lh4.ggpht.com, lh6.ggpht.com, www.armchairgeneral.com, www.armyrecognition.com, www.army-technology.com, www.aviapress.com, www.hpwt.de, www.richard-seaman.com

Príspevky / Comments

Chcete doplniť informácie o tejto helikoptére? Jednoducho pridajte komentár alebo príspevok.

Had - 14:35/10.11.2008

Mi-8 - štandardná sériová dopravná verzia pre 28-32 cestujúcich.

Mi-8T - viacúčelový nákladný vrtuľník navrhnutý predovšetkým na prepravu vnútorných alebo vonkajších nákladov, je vybavený aj sklápacími sedadlami pre 24 cestujúcich pozdĺž bočných stien

Mi-8 Salon - deväť alebo jedenásť miestna luxusná dopravná verzia

tomas - 11:26/11.11.2008

dakujeme

Vasek - 11:05/3.2.2009

Po zhodnotení úvodných letov dostal druhý prototyp V-8A dvojicu nových motorov Izotov TV2-117 s výkonom po 1103 kW, nový päťlistý nosný rotor a väčšiu kabínu. Prvý let sa uskutočnil 2. augusta 1962 a zakrátko sa táto verzia stala vzorom pre sériové stroje Mi-8, vyrábané od roku 1965. Trup je dlhý 18,31 m a vysoký 5,65 m s priemerom rotora 21,29 metra (s kruhovou plochou 356m2). Maximálna vzletová hmotnosť činí 12 260 kg pri dolete 465 kilometrov. V transportnom prevedení mohli prepraviť 20 až 24 vojakov, v bojovom bol pod predný kokpit podvesený jednohlavňový guľomet kalibru 12,7 mm a na odnímateľné zbraňové závesníky šesť zásobníkov s neriadenými raketami a štyri protitankové strely AT-2 Swatter. Sériové stroje boli v kóde NATO označené Hip-C.

Vasek - 11:26/3.2.2009

V druhej polovici šesťdesiatych rokov bola z typu Mi-8 odvodená námorná verzia Mi-14 Haze. Tá dostala prepracovaný člnkovitý trup, stabilizačné plaváky, prehľadový radar a výkonnejšie motory TV3-117 s výkonom po 1400 kW a reduktorom VR-14. Nový motorový systém sa stal základom pre modernizačný program, započatý začiatkom sedemdesiatych rokov. Prvý prototyp vylepšenej verzie, ktorý vzlietol 17. augusta 1975 dostal označenie Mi-18. Vzhľadom na veľkú príbuznosť s typom Mi-8 sa začal v Sovietskom zväze označovať Mi-8MT a pre export Mi-17. Na prvý pohľad je rozpoznateľný kratšími vstupmi vzduchu k motorom s polguľovými krytmi a vyrovnávacím rotorom na ľavej strane. Ďalším podstatným rozlišovacím znakom sú kruhové okná u vojenských a obdĺžnikové u civilných verzií. V kóde NATO má pridelené označenie Hip-H.

Tom - 19:07/9.2.2009

Ďalší z rodiny silákov. Skúsený a užitočný pomocník.
Nosnosť v podvese do 3.000 kg v závislosti od nadmorskej výšky, teploty okolitého vzduchu a typu prác. Napr. presná montáž – bremeno do 2.500 kg. Betonáž - cca 0,75 m3 betónu.

Vlado - 19:24/9.2.2009

Technické parametre vrtuľníka MI-8 : maximálna rýchlosť 250 km/h cestovná rýchlosť 220 km/h stúpanie 5-8 m/s maximálny dolet 900 km maximálna operačná výška 4 500 m maximálna vzletová hmotnosť 12 000 kg prázdna váha vrtuľníka 6 779,-kg posádka 2 x piloti + 1x palubný inžinier / navigátor / + 25 cestujúcich / parašutistov maximálna váha nákladu v kabíne 4 000,-Kg maximálna váha nákladu na podvesnom zariadení / na háku / 3 000,-Kg spotreba vrtuľníka 780 – 800 litrov leteckého paliva : JET – A1 motory 2 x TB2 –117 AG výkon 2x 1 500 kw

Vegas - 19:35/27.12.2009

Mil MI 8 \"Hip\"

Výrobce stroje: Sovětský svaz / Rusko

Popis: Mi 8 je dvoumotorový střední víceúčelový vrtulník klasického uspořádání s 5 listým nosným rotorem a 3 listým vyrovnávacím rotorem.Je to velmi rozšířený a neúnavný dříč, který je rozšířen v cca 50 zemích světa v mnoha variantách. Pilotní kabina je 3 místná, nákladní kabina pojme více než 4000kg nákladu nebo 24 plně vyzbrojených vojáků, přístup je zadními otevíracími vraty a předními posuvnými dveřmi. Vrtulník může v nákladovém prostoru přepravovat i menší vojenská auta (UAZ). Díky velké únosnosti může sloužit i jako podpůrná vojenská verze (v modifikaci MI 8 TB byl v Afghánistánu oblíbenější a s mnohem lepšími výsledky než specializované MI 24 Hind) Podvozek je 3 kolový (přední s dvojitou montáží pneumatik).

Števo - 6:48/23.7.2010

Ak sa môžem spýtať ta spotreba je tých 800 litrov je splním nákladom ? za hodinu ?

Nový príspevok

príspevok:


meno:

napíšte číslicu:  deväť


© 2008 - 2017 Heliport.sk