SVK

Sikorsky Aircraft Co. S 61

Konštruktér / Producer: Sikorsky Aircraft Co.
Model / Model: S 61
Typ / Type: vrtuľník
Krajina pôvodu / Country of origin: USA
Rok / Year: 1959

Sikorsky Aircraft Co. S 61

Technické parametre / Technical data S 61

Rotor / Rotor: priemer hlavného rotora: 18,9m
Motor / Engine: motor: 2 x General Electric T58-10, turbohriadeľový motor, výkon motora: 1044kW
Rozmery / Dimensions: výška: 5,13m, dĺžka trupu: 16,69m
Hmotnosť / Weight: vzletová hmotnosť: 9752kg, prázdna hmotnosť: 5382kg

Výkony / Efforts

Rýchlosť / Speed: maximálna rýchlosť: 267km/h
Dolet / Range: dolet s plnou nádržou: 1005km

Poznámky k vrtuľníku / Notes

HSS-2, H-3, SH-3A, D, G, H Sea King, VH-3A, CH-3A, B, RH-3A, NH-3A, HH-3A, E Jolly Green Giant, F Pelican, britský HC Mk,4, kanadský CH-124, ozbrojená výbava: 2 torpéda Mk-46

Fotogaléria / Photogallery

Fotky helikoptéry Sikorsky Aircraft Co. S 61 a súvisiace, občas aj nesúvisiace fotografie.

Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61 Sikorsky Aircraft Co. S 61

Databázové informácie

ID helikoptéry je: 1731
Posledná aktualizácia: 2008-08-31 06:30:40
Literatúra a ďalšie zdroje: www.aviastar.org, www.vrtulnik.cz, Letectví + kosmonautika 6/66, 7/70, 5/82, 5, 6/92, 9/86, 9, 10/06, Armádní technický magazín 3/98, cimss.ssec.wisc.edu, firegeezer.com, i2.cdn.turner.com, uscgaviationhistory.aoptero.org, www.aero-news.net, www.combatreform.com, www.premieraviation.ie, www.rapidcityjournal.com, www.sa-transport.co.za, www.wildlandfire.com

Príspevky / Comments

Chcete doplniť informácie o tejto helikoptére? Jednoducho pridajte komentár alebo príspevok.

Vít Janeček - 22:54/11.2.2009

CH-3C (S-61R) Transportní verze pro USAF. Motory T58-GE-1 o výkonu 2 x 969 kW. Kabina pro 25 až 30 vojáků, 15 raněných nebo 2270 kg nákladu. Kabina je přístupná sklopnou záďovou rampou a dveřmi na pravé straně. Hlavní podvozkové nohy se zatahují do gondol na bocích trupu, příďová noha zůstává za letu v polozatažené poloze.

Nový príspevok

príspevok:


meno:

napíšte číslicu:  osem


© 2008 - 2017 Heliport.sk