Výcvik predajcov

Každá firma má mať vypracovaný program výcviku predajcov:
– oboznámime členov s firmou, históriou firmy
– musí poznať výrobky (ako sa vyrábajú, používajú)
– vedieme predávajúcich k poznávaniu charakteru zákazníkov (kto je zákazník, kto je konkurencia)
– naučiť predajcov tovar účinne ponúkať, aby zákazníkov presvedčil o kúpe
– vedieme ho k tomu, aby pochopil váhu osobnej zodpovednosti za prácu, činnosť

Spôsoby inštruktáže predajcov:
– hranie rolí – roleplay
– nácvik vnímavosti
– využívanie magnetofónových nahrávok
– video
– disky CD-ROM
– výukové programy
– filmy o predajnej činnosti i o výrobkoch ktoré firma vyrába

Komentáre k článku Výcvik predajcov (5)

  1. Hlavné metódy výcviku predajcov zahŕňajú hranie rolí (roleplay), nácvik vnímavosti, použitie audiovizuálneho materiálu ako magnetofónové nahrávky a CD-ROM disky, a výukové programy.

  2. Sú tradičné metódy výcviku, ako napríklad CD-ROMy a magnetofónové nahrávky, ešte v dnešnej dobe relevantné pri výcviku predajcov?

  3. Aj keď tradičné metódy môžu znieť zastaralo, môžu byť stále užitočné v kombinácii s modernými technológiami, pretože rôzni ľudia môžu mať rôzne štýly učenia a niektoré z týchto metód môžu byť efektívne v osobnom prístupe.

  4. Môže byť prístup založený predovšetkým na starších technológiách považovaný za prekážku inovácii vo výcviku predajcov?

Poradňa

Potrebujete radu? Chcete pridať komentár, doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥